Yes: Live at Montreux 2003

Yes: Live at Montreux 2003
alaAverage 4.8

5 recensioni

11/2024

alaTest ha raccolto ed analizzato 5 recensioni su Yes: Live at Montreux 2003. La media della valutazione per questo prodotto è 4.8/5, confrontata con la media della valutazione di 4.0/5 per altri prodotti.

In media, gli clienti valutano questo prodotto 96/100.

Analisi recensione

(Basato su 5 recensioni)

Recensioni Utente  

Disclaimer:

Di seguito è riportato un elenco di recensioni per questo o prodotti simili. Se pensi che questo raggruppamento è sbagliato, fare clic qui per bandiera.
Per saperne di più sulla nostra pagina delle FAQ.
Visualizza 1 - 5 di 5 Visualizza Recensioni: in Italia | tutte le recensioni

Recensione utente (play.com)

Even my kids love this!

 

This is the best blu ray I own - superb music (obviously) but also really good picture quality ! BUY!!

08/2011

Recensione utente (play.com)

Masterwork!!

 

Seen them on this tour in the Netherlands, great tour with suprising songs, which they had not played for a long time. The waiting was for a stunning performance on dvd and later bluray. Many shows were released from this tour on dvd, but this one is...

05/2011

Recensione utente (play.com)

Great performance and recording

 

I think i've seen most of the Yes DVDs currently available, but this was my first Blu-ray to feature them. It showcases a relatively intimate performance by comparison with some of the arena gigs available elsewhere. Nothing wrong in that, but fans of...

01/2009

Recensione utente (play.com)

A must buy for any Yes fan!!

 

Firstly, this Blu-ray was cheaper from Play than the normal DVD was from my local high-street retailer!! However, put this into your drive and just marvel in three elements 1) the stunning picture quality that is brimming with detail and colour 2) the...

02/2008

Recensione utente (prisjakt.nu)

Yes: Live at Montreux 2003

 

Confronto prezzo per Yes: Live at Montreux 2003

Non ci sono prezzi per questo prodotto

Simile Lettori Blu-Ray

  • Stesso
    marchio